четвер, 7 лютого 2013 р.

Модуль 8. Рефлексія

В цьому модулі для мене було новим, що блог можна оцінити. Дуже цікаві були запропоновані форми оцінювання, які я бачу вперше вжитті. Серед всього розмаїття форм оцінювання складно підібрати ті, що підходять саме мені. Вже чула про диференційований підхід у навчанні та вважаю, що він найкраще реалізується саме у навчальних учнівських проектах.

2 коментарі:

  1. Катюша, чи взнали ви щось нове для себе? Якими інтеренет-сервісами ви сьогодні навчилися користуватися?

    ВідповістиВидалити
  2. За допомогою диференційованого навчання можно виявити здібності учнів тобто є учні з деяких причин слабкіші, їм потрібно давати більше часу на виконання завдання або якійсь тренувальні вправи. А є, які вирішують більш складні завдання. Катюш, я згодна з твоєю думкою, що це навчання більш актуальне для учнів у будь-яких завданнях та проектах.

    ВідповістиВидалити